Zondag 31 juli - gezinshereniging

31 juli 2016 - Rome, Italië

we konden vanochtend rustig aan doen. We zaten een half uurtje rijden van het vliegveld en we hoefden pas om 14.00 uur uit te checken. Beetje opgeruimd en alles zo klaar gezet dat we in een keer weg konden rijden. Daarna nog lekker uurtje naar het strand wat aan de overkant van de weg  te bereiken was en daarna nog wat op de wifi. Het rijden naar het vliegveld ging relaxed en een parkeerplek vinden gelukkig ook met de camper. Op de aankomstborden stond nog steeds dezelfde aankomsttijd dus alle tijd nog voor een kopje koffie. De WIFI daar even aangezet en meteen al berichtje van lieke waar we bleven, waren ze er al!! En stonden we nog helemaal niet klaar ook lullig. Maar goed we zaten er vlakbij dus even heerlijk geknuffeld en broodje voor de kinderen gekocht en wat bijgepraat. Was allemaal heel goed verlopen ondanks alle chaos op schiphol vanwege de terreur dreiging, we waren in ieder geval heel blijze weer in onze armen te kunnen sluiten. Meteen doorgereden naar de camping in Rome eni daar nog even lekker gezwommen en rustig bij de camper gegeten.

Behalve wat ongeregeldheden van de Ierse Travellers die een vefldje verderop stonden was het een prima camping. Morgen zou een voole dag Rome worden