Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
216

Over ons

Het begint allemaal met de Sabbatical van Frits. NA 20 jaar werken bij McDonalds krijgt iedere werknemer van het hoofdkantoor 10 weken vrij. Op mijn werk eens nagevraagd en ik kan ook zo'n 6 weken achter elkaar vrij nemen. Wat een luxe, maar wat gaan we doen. Een droom die we al jaren hebben voor áls we met pensioen' gaan is een camper, maar uiteindelijk besloten dat we hem nu zouden aanschaffen.

Iets over de camper
Na een lange zoektocht is het een dat Ducato met Knaus opbouw geworden. Een alkoof en achterin een garage voor de fietsen. Dat was wel een 'must' natuurlijk .Racefietsen in de garage en de gewone fietsen achterop het fietsenrek. Het is een grote camper (6-persoon) maar qua budget het beste te doen en hij voldoet verder aan alle eisen die we hadden.

We hebben een lange periode dat we weg kunnen dus dan wil je ook wat verder reizen dan normaal mogelijk is. Eerste idee is naar Zuid Spanje te gaan, uiteindelijk is voor Zuid Italië gekozen. Willen we ook al heel lang en is praktisch gezien nu het handigst. Koen en Lieke komen naar Rome toe gevlogen. Daar zullen we 2 dagen rondkijken en dan naar camping Il Borgo gaan. Voor zowel Koen en Lieke een super leuke stek en wij hebben het daar ook altijd erg naar onze zin. Voor Koen heel spannend om zo lang zonder ons te zijn dus een vertrouwd vakantie adres om naar uit te kijken is dan wel beter. Voor Lieke een afweging ga ik wel of niet mee met mijn ouders en voor Il Borgo hoefde ze niet zo lang na te denken. Na ruim 3 weken rondreizen is het voor ons vast ook relaxed om daar nog een dat of 10 te çrashen'.

Bezochte landen

Wij hebben 25 landen (10%) bezocht:

België, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.