Donderdag 14 juli- Shit happens

14 juli 2016 - Termoli, Italië

keurig om 8 uur op pad. Plan was om zoveel mogelijk binnendoor te rijden richting Apulie. Onderweg in een keer een klap en het leek of er iets vd camper was gevallen. Dat klopte. Badkamer raam niet goed vastgezet en die lag op straat.... Kapot. We konden m nog met ducktape vastzetten en wat telefoontjes gepleegd met verzekering waarna we een adres kregen om te kijken of we daar een nieuw raampje konden krijgen. Pfoeh.. Schrikken wel en gelukkig niet op snelweg waar een andere auto geraakt had kunnen worden.

De reis weer voortgezet richting Civitella del Tronto. Een prachtige plaats met mooie vesting schitterend gerestaureerd. Daarna naar camper garage maar die konden ons niet helpen. Nog een andere geprobeerd maar ook niet gelukt. Dan naar met ducktape voorlopig. Op snelweg nog een keer de schrik te pakken, ineens een raar geluid en leek een lekke band of kapotte uitlaat, was turboslang die eraf was gevlogen. Frits wist dat gelukkig en weer vat kunnen zetten. Pfoeh wat een avonturen allemaal op een dag:)..  net een super camperplekje gebonden recht aan het strand met rotsen. Dan is al snel alles vergeten. Genieten ...